Niniejsze warunki zakupu i dostawy mają zastosowanie do witryny Allafroer.se, która jest własnością i jest obsługiwana przez Idéladan AB.
Allafröer.se oferuje nasiona, rośliny i produkty do uprawy, aby uczynić uprawę łatwą i przyjemną.
Niniejsze warunki mają zastosowanie do wszystkich zakupów i zamówień dokonywanych w witrynie przez klientów zamieszkałych w Szwecji.
Jako nasz klient masz prawo zażądać informacji o swoich danych osobowych zgodnie z naszą polityką prywatności. Użytkownik ma również prawo zażądać zmiany lub usunięcia swoich danych osobowych.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie allafroer.com.
Naszym celem jest udzielenie odpowiedzi na zapytanie w ciągu 24 godzin.
Idéladan AB
559311-2963
Hässelby 11
72592 Västerås
E-mail: info@allafroer.se
Telefon: 0738-114488
www.allafroer.se
Umowa kupna
Umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta, gdy użytkownik zdecyduje się zarejestrować swoje zamówienie przy kasie. Potwierdzenie zamówienia jest następnie generowane automatycznie, bez konieczności ręcznej weryfikacji. Jeśli wystąpi ewentualny błąd w zamówieniu, skontaktujemy się z Tobą w celu dalszego rozpatrzenia sprawy, niezależnie od tego, czy chodzi o rezerwację, zmianę czasu dostawy zamówionego produktu, czy inne nieprzewidziane zdarzenia.
Limit wieku
Zawieramy umowę wyłącznie z osobą pełnoletnią (18 lat i więcej) lub z osobą niepełnoletnią za zgodą jej rodzica. Możliwe są wyjątki zgodnie z Kodeksem Rodzicielskim.
Ceny
Ceny podane na stronie zawierają podatek VAT. Podatek VAT jest wliczony w całkowity koszt widoczny przy kasie, chyba że zmienisz go na zamówienie biznesowe. Zmiany cen mogą być również dokonywane w dowolnym momencie bez powiadomienia. Ceny nie obejmują kosztów wysyłki. Wszelkie koszty wysyłki zostaną doliczone przy kasie przed dokonaniem zakupu.
Oferujemy płatności za pośrednictwem Klarna.
Dzięki Klarna Checkout możesz płacić za pomocą wszystkich opcji płatności Klarna: Pay Immediately (płatności kartą, przelewem bankowym i Klarna Direct), Pay Later (faktura) i Split (plan ratalny na 6, 12, 24 i 36 miesięcy oraz elastyczne płatności).
Oferty
Obowiązuje do wyczerpania zapasów każdego produktu lub do końca oferty. Zastrzegamy sobie prawo do wyczerpania zapasów.
Korzystamy z usług PostNord i DHL, aby dostarczać nasze towary z własnego magazynu.
Większość zamówień nasion jest wysyłana listem lub paczką pocztową za pośrednictwem Postnord. Bardziej nieporęczne lub cięższe produkty są wysyłane jako paczki przez Postnord lub DHL.
Niektóre produkty są wysyłane bezpośrednio od naszych dostawców, w którym to przypadku dostawa może być realizowana za pośrednictwem innych spedytorów.
Zamówienia są zwykle wysyłane w ciągu 0-3 dni. Naszym celem jest pakowanie wszystkich zamówień w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Jeśli czas dostawy produktu odbiega od powyższego, jest to wskazane w odpowiednim produkcie.
Czas dostawy roślin wynosi zazwyczaj do 10 dni. Czas dostawy urządzenia jest podany w informacjach o produkcie.
Opóźnienia
Chcemy być szybcy w dostawach i dokładamy wszelkich starań, aby było to postrzegane podczas składania zamówienia na allafröer.se. Czasami jednak mogą wystąpić opóźnienia i nie możemy zagwarantować dostawy w danym dniu.
Zastrzegamy sobie prawo do ostatecznej sprzedaży i wszelkich zaległych zamówień od naszych dostawców, które mogą mieć wpływ na czas dostawy.
Koszt wysyłki jest zawsze wyświetlany przy kasie. Dostarczamy do całej UE oraz Norwegii
Oferujemy bezpłatną wysyłkę szwedzkich nasion przy zamówieniach powyżej 250 kr.
W przypadku pakietów, które nie zostaną zrealizowane, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia użytkownika kosztami zwrotu pakietu do nas.
W przypadku niedostarczonych paczek z żywymi roślinami kwota zamówienia nie jest zwracana, ponieważ rośliny ulegają zniszczeniu w czasie transportu.
Jako konsument masz podstawowe prawo do 14-dniowego okresu odstąpienia od umowy w przypadku zakupów na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa. Wyjątkiem są towary, które mogą ulec szybkiemu zepsuciu. Żywe rośliny należą do tej kategorii i dlatego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zamówionych u nas żywych roślin i cebulek. Prawo do odstąpienia od umowy nie ma również zastosowania do produktów niestandardowych. Prawo do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w momencie otrzymania towaru.
Aby zwrot przebiegł jak najsprawniej, zalecamy skontaktowanie się z nami przed zwrotem produktów pod adresem info@allafroer.se, a my pomożemy w uzyskaniu informacji na temat sposobu zwrotu produktów. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa użytkownik, a produkty są odsyłane do nas w oryginalnym opakowaniu. Przedmiot musi być nowy i nieużywany. Użytkownik ma prawo do dokładnego zbadania towaru. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconych produktów, w ciągu 14 dni zwrócimy kwotę wpłaconą na konto.
Dostarczanie na skórę
Jeśli wysłaliśmy Ci niewłaściwy przedmiot, skontaktuj się z nami pod adresem kundservice@allafroer.se, a my pomożemy Ci uzyskać właściwe produkty. Oczywiście pokrywamy koszty wysyłki zwrotnej wadliwych produktów i prawidłowych produktów do Ciebie.
Zgodnie z ustawą o zakupach konsumenckich masz 3 lata na złożenie reklamacji zakupionego produktu. Zawsze sprawdzaj, czy towary są w idealnym stanie po ich otrzymaniu. Produkt może być reklamowany, jeśli ma wadę produkcyjną lub jest wadliwy z innego powodu. W przypadku uszkodzeń transportowych należy zgłosić je bezpośrednio przewoźnikowi po otrzymaniu towaru i wysłać do nas wiadomość e-mail na adres kundservice@allafroer.se, a my pomożemy w rozpatrzeniu reklamacji.
Klienci muszą mieć ukończone 18 lat, aby ubiegać się o subskrypcję.
Naszym celem jest oferowanie ekscytujących i niedrogich pudełek subskrypcyjnych dla hodowców.
Po zamówieniu subskrypcji użytkownik otrzyma potwierdzenie na podany adres e-mail.
Umowa subskrypcji oznacza, że klient będzie otrzymywać produkt raz w miesiącu kalendarzowym na podany adres. Produkt zazwyczaj składa się z kilku różnych elementów dostarczanych w określonym opakowaniu/pudełku.
Cena subskrypcji zawiera podatek VAT i obejmuje wysyłkę.
Subskrypcję opłaca się ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, a my wysyłamy ją w następnym tygodniu.
Nasze subskrypcje nie mają określonego czasu trwania. Do dnia poprzedzającego dokonanie miesięcznej płatności można wstrzymać lub anulować subskrypcję. Możesz to zrobić, logując się na swoje konto w naszym serwisie lub wysyłając nam wiadomość e-mail.
Subskrypcję można anulować w ciągu 14 dni, ale nie ma możliwości zwrotu wybranych produktów. Jeśli chcesz anulować i zwrócić subskrypcję, skontaktuj się z nami pod adresem kundservice@allafroer.se. Użytkownik ponosi koszty zwrotu, a my zwrócimy mu pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania produktów.
Wszystkie nasiona Szwecja 2024