Warunki zakupu




Niniejsze warunki zakupu i dostawy mają zastosowanie do witryny Allafroer.se, która jest własnością i jest obsługiwana przez Idéladan AB. Allafröer.se oferuje nasiona, rośliny i produkty do uprawy, których celem jest uczynienie uprawy łatwą i przyjemną. Warunki mają zastosowanie do wszystkich zakupów i zamówień dokonywanych w witrynie przez klientów zamieszkałych w Szwecji. Jako klient masz prawo zażądać informacji o swoich danych osobowych zgodnie z naszą polityką prywatności.

Masz również prawo zażądać zmiany lub usunięcia swoich danych osobowych. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie allafroer.se. Staramy się odpowiedzieć na Twoją sprawę w ciągu 24 godzin.

Informacje i dane kontaktowe







Idéladan AB 559311-2963 Hässelby 11 72592 Västerås E-mail: info@allafroer.se Telefon: 0738-114488 www.allafroer.se

Umowa kupna

Umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta, gdy użytkownik zdecyduje się zarejestrować swoje zamówienie przy kasie. Potwierdzenie zamówienia jest następnie generowane automatycznie, bez konieczności ręcznej weryfikacji.

Jeśli wystąpi błąd w zamówieniu, skontaktujemy się z Tobą w celu dalszego rozpatrzenia sprawy, może to być rezerwacja, że zamówiony przedmiot zmienił czas dostawy lub inne nieprzewidziane zdarzenia. Limit wieku Zawieramy umowy tylko z osobami pełnoletnimi (18 lat i więcej) lub nieletnimi za zgodą i zgodą opiekuna.

Wszelkie wyjątki są zgodne z Kodeksem Rodzicielskim. Ceny Ceny podane na stronie zawierają podatek VAT. Podatek VAT jest wliczony w całkowity koszt widoczny przy kasie, chyba że zmienisz go na zamówienie biznesowe. Zmiany cen mogą być również dokonywane w dowolnym momencie bez powiadomienia. Ceny nie obejmują kosztów wysyłki. Wszelkie koszty wysyłki zostaną doliczone przy kasie przed dokonaniem zakupu.

Metoda płatności

Oferujemy płatności za pośrednictwem Qliro i Klarna. 
W kasie możesz zapłacić za pomocą kilku opcji płatności: Zapłać teraz, Zapłać później i Podziel płatność.

Oferty są ważne do wyczerpania zapasów każdego produktu lub do zakończenia oferty. Zastrzegamy sobie prawo do wyczerpania zapasów.

Dostawy i metody wysyłki


Korzystamy z usług Postnord i DHL w zakresie dostaw naszych towarów z własnego magazynu. Większość zamówień nasion jest wysyłana jako listy lub listy towarowe za pośrednictwem Postnord.
Większe lub cięższe produkty są wysyłane jako paczki za pośrednictwem Postnord lub DHL. Niektóre produkty są wysyłane bezpośrednio od naszych dostawców, a następnie dostawa może być realizowana za pośrednictwem innych spedytorów.

Czas dostawy

Zamówienia są zwykle wysyłane w ciągu 0-3 dni.

Naszym celem jest pakowanie wszystkich zamówień w ciągu 24 godzin w dni powszednie. Jeśli czas dostawy produktu odbiega od tego czasu, jest to podane obok odpowiedniego produktu. Rośliny mają zwykle czas dostawy do 10 dni.

Czas dostawy danej rośliny jest podany w informacjach o produkcie. Opóźnienia Chcemy być szybcy w dostawach i dokładamy wszelkich starań, aby tak było postrzegane podczas składania zamówienia na allafröer.se.
Jednak czasami mogą wystąpić opóźnienia i nie możemy zagwarantować dostaw w określonym dniu. Zastrzegamy sobie prawo do ostatecznej sprzedaży i wszelkich zaległych zamówień u naszych dostawców, które mogą mieć wpływ na czas dostawy.

Koszt wysyłki

Koszt wysyłki jest zawsze wyświetlany przy kasie.
Dostarczamy do całej UE i Norwegii Oferujemy bezpłatną wysyłkę przy zamówieniach powyżej 695kr. (Nie dotyczy zamówień z roślinami)

Nieodebrane paczki


W przypadku paczek, które nie zostaną zrealizowane, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia użytkownika kosztami zwrotu paczek, które zostaną do nas zwrócone. W przypadku nieodebranych paczek z żywymi roślinami kwota zamówienia nie jest zwracana, ponieważ rośliny ulegają zniszczeniu w czasie transportu.

ZWROTY I REKLAMACJE

Prawo do anulowania

Jako konsument masz podstawowe prawo do 14-dniowego okresu odstąpienia od umowy w przypadku zakupów na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa. Wyjątkiem są towary, które mogą ulec szybkiemu zepsuciu. Żywe rośliny należą do tej kategorii i dlatego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zamówionych u nas żywych roślin i cebulek. Prawo do odstąpienia od umowy nie ma również zastosowania do produktów niestandardowych.
Prawo do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od momentu otrzymania towaru. Aby zwrot przebiegał jak najsprawniej, zalecamy skontaktowanie się z nami przed zwrotem produktów pod adresem info@allafroer.se, a my pomożemy w uzyskaniu informacji na temat sposobu zwrotu produktów. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa użytkownik, a produkty są odsyłane do nas w oryginalnym opakowaniu. Przedmiot musi być nowy i nieużywany. Użytkownik ma prawo do dokładnego zbadania towaru. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconych produktów, w ciągu 14 dni zwrócimy kwotę wpłaconą na konto.

Dostarczanie na skórę

Jeśli wysłaliśmy Ci niewłaściwy przedmiot, skontaktuj się z nami pod adresem kundservice@allafroer.se, a my pomożemy Ci uzyskać właściwe produkty. Oczywiście pokrywamy koszty wysyłki zwrotnej wadliwych produktów i prawidłowych produktów do Ciebie.

Skargi

Zgodnie z ustawą o zakupach konsumenckich masz 3 lata na złożenie reklamacji zakupionego produktu. Zawsze sprawdzaj, czy towary są w idealnym stanie po ich otrzymaniu. Produkt może być reklamowany, jeśli ma wadę produkcyjną lub jest wadliwy z innego powodu. W przypadku uszkodzeń transportowych należy zgłosić je bezpośrednio przewoźnikowi po otrzymaniu towaru i wysłać do nas wiadomość e-mail na adres kundservice@allafroer.se, a my pomożemy w rozpatrzeniu reklamacji.

Subskrypcja




Klienci muszą mieć ukończone 18 lat, aby ubiegać się o subskrypcję. Naszym celem jest oferowanie ekscytujących i niedrogich pudełek subskrypcyjnych dla Ciebie jako hodowcy. Po zamówieniu subskrypcji otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail. Umowa subskrypcji oznacza, że jako klient będziesz otrzymywać dostawę produktu raz w miesiącu kalendarzowym na podany adres. Produkt zazwyczaj składa się z kilku różnych elementów dostarczanych w określonym opakowaniu/pudełku.

Cena subskrypcji


Cena subskrypcji zawiera podatek VAT i obejmuje wysyłkę. Subskrypcję opłaca się ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, a my wysyłamy ją w następnym tygodniu.

Czas trwania i anulowanie subskrypcji

Nasze subskrypcje nie mają określonego czasu trwania. Do dnia poprzedzającego dokonanie miesięcznej płatności można wstrzymać lub anulować subskrypcję.
Możesz to zrobić, logując się na swoje konto lub wysyłając nam wiadomość e-mail. Masz 14-dniowe prawo do rezygnacji z subskrypcji, ale nie możesz zwrócić wybranych produktów z pudełka. Jeśli chcesz anulować i zwrócić subskrypcję, skontaktuj się z nami pod adresem kundservice@allafroer.se. Użytkownik ponosi koszty zwrotu, a my zwrócimy mu pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania produktów.

Wszystkie nasiona Szwecja 2024

Manage cookie settings