Czy zmieniłeś zdanie?
Chcemy, abyś był zadowolony z zakupu.
Prawo do odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od momentu otrzymania towaru. Jest to zgodne z ustawą o umowach zawieranych na odległość oraz umowach zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa (PSP 2005:59).
Użytkownik, jako konsument, jest odpowiedzialny za wysyłkę zwrotną i zapewnienie, że produkt jest prawidłowo zapakowany, aby mógł zostać wysłany.
14-dniowy okres anulowania nie ma zastosowania do wszystkich produktów. Jeśli prawo do zwrotu nie ma zastosowania, jest to określone w opisie produktu podczas zamawiania produktu. Przykładami takich towarów mogą być towary specjalistyczne, towary o krótkim okresie przydatności do spożycia lub towary wrażliwe.
Jak to zrobić?
Zacznij od skontaktowania się z nami pod adresem allafröer.se pocztą elektroniczną lub tradycyjną. Potrzebujemy numeru i nazwy zamówienia oraz informacji, czy chcesz parować całe zamówienie, czy tylko jego część. Jest to formularz odstąpienia od umowy i jest on dla nas wystarczający, aby zapewnić, że jako konsument spełniasz wymóg Szwedzkiej Agencji Konsumenckiej dotyczący jasnego poinformowania o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
Jeśli chcesz przesłać nam wyjaśnienie, dlaczego zmieniłeś zdanie, abyśmy mieli szansę na poprawę, będziemy zachwyceni, ale nie jest to wymagane.
Kontakt w sprawie anulowania musi zostać wysłany do nas w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Adres dla zwrotów to
Ideladan AB
Kranbalksgatan 4CE
72138 Västerås
Po otrzymaniu przesyłki i upewnieniu się, że jest ona w oryginalnym stanie, zaksięgujemy płatność.
Skargi
Naszym celem jest sprzedaż produktów o najwyższej możliwej jakości. Ale czasami produkt jest zły. Jeśli masz skargę, skontaktuj się z nami i powiedz nam, na czym polega problem. W pierwszej kolejności wymienimy lub naprawimy przedmiot na rzecz użytkownika, ale jeśli nie posiadamy przedmiotu lub jeśli uznamy, że otrzymanie zamiennika lub naprawa przez nas nie będzie dla użytkownika pomocna, możemy odkupić przedmiot. Chcemy tylko zadowolonych klientów, ale jeśli dojdzie do sytuacji, w której nie zgadzamy się co do prawa do reklamacji, zawsze będziemy postępować zgodnie z zaleceniami ARN.